wtorek, 3 września 2019

Konfederacja stanęła po stronie zorganizowanej grupy przestępczej


Konfederacja stanęła po stronie zorganizowanej grupy przestępczej ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu.

Liderzy tego ugrupowania okazali się tchórzami i konformistami.
Woleli wylać dziecko z kąpielą niż pochylić się nad moją sprawą w sposób uczciwy. Nie dali mi szansy wypowiedzieć się. Nie dali mi szansy obrony.
Po prostu zakulisowo mnie skreślili.

Taka duża organizacja - tylu tam jest prawników i innych fachowców!
Nikt nie zadał sobie minimum trudu, żeby pomóc. Zostawili mnie na pastwę systemu. Odcięli się, bo łatwiej jest odciąć się niż zadać sobie trud.

Czy ludzie, którzy z takim nastawieniem idą do władzy będą w stanie pomóc rolnikom, lub rodzicom walczącym o zdrowie swoich dzieci, gdy już będą u steru? Czy będą w stanie zadbać należycie i odpowiedzialnie o kogokolwiek? Wątpię.

Dlatego jest potrzebna nowa organizacja, szczera i prawdziwa mająca szczerze na uwadze dobro ludzi. Ja taką organizację stworzę.

Z poważaniem, 
Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella INDIANKA Redlarska, 
Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, 
tel. 511945226, https://samoobronapolska.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz